მეორე დღე დავიწყეთ შეფასების კრიტერიუმებისა და ინდიკატორების განხილვით. სამ ჯგუფს მოგვეცა შემდეგი სახის დავალებები: უნდა განგვეხორციელებინა ერთ-ერთი ჩამოთვლილი პროექტებიდან
1 . სასტუმრო
2. რესტორანი
3. მაღაზია
და ჩვენს მიერ არჩეული პროექტისათვის უნდა დაგვეწერა შეფასების კრიტერიუმები . ჩვენმა ჯგუფმა აირჩია პროექტი : " მაღაზია"--კერძოდ კი " აქსესუარების მაღაზია". შეფასების კრიტერიუმებად ავირჩიეთ :
1. შეკვეთის ფორმის მრავალფეროვნება.
2. დიზაინის მრავალფეროვნება
3. შეკვეთის შესრულების დრო
4. შეკვეთილი ნაწარმის დიზაინი
5. კონფიდენციალობა
6. წამახალისებელი საჩუქრები/ბონუსი
7. შესრულების ხარისხი.
ამის შემდეგ შევიმუშავეთ შეფასების ინდიკატორები და ეს ყველაფერი წარმოვადგინეთ ცხრილის სახით.
განვიხილეთ სხვადასხვა ქვეყნის ბავშვების მიერ ელექტრონული წიგნების ბიბლიოთეკის შექმნის პროექტის იდეა. დავწერეთ აღნიშნული პროექტის მიზნები და ის ფაქტორები რის გამოც სურვილი გაგვიჩნდებოდა პროექტში მონაწილეობის მიღებისა, ჩვენი ჯგუფის აზრით ეს პროექტი საინტერესო იქნებოდა იმიტომ, რომ მასში მონაწილეობით ბავშვებს განუვითარდებოდათ :
1. შემოქმედებითი აზროვნება
2. შეისწავლიდნენ კითხვის სახალისო მეთოდებს.
3. ციფრული ტექნოლოგიის გამოყენების უნარი განუვითარდებოდათ.
4. მოახდენდნენ სხვადასხვა საგნების ინტეგრირებას
5. განუვითარდებოდათ ურთიერთთანამშრომლობისა და კომუნიკაციის უნარი.
შემდეგ ვისაუბრეთ იდეების გაზიარების გზებსა და ინსტრუმენტებზე, ეს გზებია : 1--პირადი კონტაქტი
2--ტრენინგები
3-- სოციალური ქსელი
4--მედია საშუალებებით
5--IT ტექნოლოგიებით
საგანმანათლებლო პროექტის დანიშნულებაა პრობლემაზე დაფუძნებული სწავლება .
სამი ჯგუფიდან თითოეულს მოგვეცა დავალებები -უნდა მოგვემზადებინა პროექტები წარსადგენად , ჩვენს ჯგუფს შეხვდა პროექტი სათაურად " ხაჭაპური" . ხაჭაპური წარმოვადგინეთ სხვადასხვა ჭრილში : ისტორიული, გეოგრაფიული, მათემატიკური, ქიმიური, ბიოლოგიური თვალსაზრისით.
პროექტის მიზანი: მოსწავლისთვის ანალიტიკური, კრიტიკული აზროვნების უნარის განვითარება, დაკვირვების, კითხვის, კვლევა-ძიების,თანამშრომლობის, შემოქმედებითი, ისტ-ის გამოყენების უნარების განვითარება, საგანთა შორის კავშირის დადგენა ინფორმაციის დახარისხების და კომუნიკაციის უნარის განვითარება.
საგანმანათლებლო პროექტის განხორციელების ეტაპებია:
1) დაგეგმვა
2) მომზადება
3) განხორციელება
4) შეფასება- ანგარიშის მომზადება.
5) შედეგების გაზიარება.
პროექტის არჩევის დროს ვითვალისწინებთ სხვადასხვა ფაქტორებს, მათგან განსაკუთრებით აღსანიშნავია:
1) დრო
2) ფინანსები
3) მატერიალურ-ტექნიკური ბაზა
4) გამოცდილება
5) განწყობა.
მოვახდინეთ პროექტის ფასილიტატორისა და მონაწილე მასწავლებელის შედარებითი ანალიზი.
ტრენინგის შუალედებში ტრენერი იყენებდა ენერგიის მომცემ საინტერესო და სახალისო სავარჯიშოებს.
დღის ბოლოს შევაფასეთ ტრენინზე ჩატარებული მუშაობა, როგორც ძალიან საინტერესო, აქტიური, დატვირთული და ნაყოფიერი.
1 . სასტუმრო
2. რესტორანი
3. მაღაზია
და ჩვენს მიერ არჩეული პროექტისათვის უნდა დაგვეწერა შეფასების კრიტერიუმები . ჩვენმა ჯგუფმა აირჩია პროექტი : " მაღაზია"--კერძოდ კი " აქსესუარების მაღაზია". შეფასების კრიტერიუმებად ავირჩიეთ :
1. შეკვეთის ფორმის მრავალფეროვნება.
2. დიზაინის მრავალფეროვნება
3. შეკვეთის შესრულების დრო
4. შეკვეთილი ნაწარმის დიზაინი
5. კონფიდენციალობა
6. წამახალისებელი საჩუქრები/ბონუსი
7. შესრულების ხარისხი.
ამის შემდეგ შევიმუშავეთ შეფასების ინდიკატორები და ეს ყველაფერი წარმოვადგინეთ ცხრილის სახით.
განვიხილეთ სხვადასხვა ქვეყნის ბავშვების მიერ ელექტრონული წიგნების ბიბლიოთეკის შექმნის პროექტის იდეა. დავწერეთ აღნიშნული პროექტის მიზნები და ის ფაქტორები რის გამოც სურვილი გაგვიჩნდებოდა პროექტში მონაწილეობის მიღებისა, ჩვენი ჯგუფის აზრით ეს პროექტი საინტერესო იქნებოდა იმიტომ, რომ მასში მონაწილეობით ბავშვებს განუვითარდებოდათ :
1. შემოქმედებითი აზროვნება
2. შეისწავლიდნენ კითხვის სახალისო მეთოდებს.
3. ციფრული ტექნოლოგიის გამოყენების უნარი განუვითარდებოდათ.
4. მოახდენდნენ სხვადასხვა საგნების ინტეგრირებას
5. განუვითარდებოდათ ურთიერთთანამშრომლობისა და კომუნიკაციის უნარი.
შემდეგ ვისაუბრეთ იდეების გაზიარების გზებსა და ინსტრუმენტებზე, ეს გზებია : 1--პირადი კონტაქტი
2--ტრენინგები
3-- სოციალური ქსელი
4--მედია საშუალებებით
5--IT ტექნოლოგიებით
საგანმანათლებლო პროექტის დანიშნულებაა პრობლემაზე დაფუძნებული სწავლება .
სამი ჯგუფიდან თითოეულს მოგვეცა დავალებები -უნდა მოგვემზადებინა პროექტები წარსადგენად , ჩვენს ჯგუფს შეხვდა პროექტი სათაურად " ხაჭაპური" . ხაჭაპური წარმოვადგინეთ სხვადასხვა ჭრილში : ისტორიული, გეოგრაფიული, მათემატიკური, ქიმიური, ბიოლოგიური თვალსაზრისით.
პროექტის მიზანი: მოსწავლისთვის ანალიტიკური, კრიტიკული აზროვნების უნარის განვითარება, დაკვირვების, კითხვის, კვლევა-ძიების,თანამშრომლობის, შემოქმედებითი, ისტ-ის გამოყენების უნარების განვითარება, საგანთა შორის კავშირის დადგენა ინფორმაციის დახარისხების და კომუნიკაციის უნარის განვითარება.
საგანმანათლებლო პროექტის განხორციელების ეტაპებია:
1) დაგეგმვა
2) მომზადება
3) განხორციელება
4) შეფასება- ანგარიშის მომზადება.
5) შედეგების გაზიარება.
პროექტის არჩევის დროს ვითვალისწინებთ სხვადასხვა ფაქტორებს, მათგან განსაკუთრებით აღსანიშნავია:
1) დრო
2) ფინანსები
3) მატერიალურ-ტექნიკური ბაზა
4) გამოცდილება
5) განწყობა.
მოვახდინეთ პროექტის ფასილიტატორისა და მონაწილე მასწავლებელის შედარებითი ანალიზი.
ტრენინგის შუალედებში ტრენერი იყენებდა ენერგიის მომცემ საინტერესო და სახალისო სავარჯიშოებს.
დღის ბოლოს შევაფასეთ ტრენინზე ჩატარებული მუშაობა, როგორც ძალიან საინტერესო, აქტიური, დატვირთული და ნაყოფიერი.
No comments:
Post a Comment